margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Kornélkának

2008.07.02. 10:07

szerző: margómama versei

Júliusban vannak a kisnagyfiamnak az ünnepei.Ezt a verset csak neki írtam nagy szeretettel.

Július második napja
pirossal van jelölve a naptárba.
Ez a nap örökre ünnep marad.
hisz többé nem vagy már szabad.

Elfoglalta szívedet egy kicsi lány,
és egész nap nektek húzta a cigány.
Te voltál a legszebb vőlegény,
nekem,s az egész Földtekén.

Zengett a koli egész éjjel,
a cipőnket táncoltuk széjjel.
Az éjfél hamar eljött,
s a zenész téged köszöntött.

Eljött a te névnapod,
szemed könnytől ragyogott.
Mikor megszólalt a nóta,
mindenki neked dalolta.

Egy szál harangvirág,
ennyi csak mit adhatok,
és kivánok még,
NAGYON SOK BOLDOG NÉVNAPOT.

A szülinapod is lesz nemsokára,
Ó de aranyos voltál te drága.
Gyönyörű kis kerek arcocskád,
és mindig mentél a bátyád után.

Szófogadó, jó kis gyerek voltál,
de elfelejtem, hogy néha megloptál.
Apáddal ügyesen az élen,
és a Skoda ha még beszélne!!!!!

huszonharmadikán megszenvedtem érted,
úgy látom ez a boldogság megérte.
Hisz sínen van az életed,
és boldog vagy, ezt érzem.

Egy anyának nem lehet bánata,
ha a gyerekeit boldognak látja.
Ezt látom, és boldogság tölt el,
sosem bántam meg hogy kettőt szültem.

Csodálatos érzés az anyaság,
Hát még a nagymamaság!!!!!
Biztos lesz majd nektek is,
kis türelem majd megérik.

Most köszönöm neked ISTENEM,
hogy ilyen gyerekeket nevelhettem.
Nem tudom mi volt a fegyverem,
de benne volt a nagy-nagy szeretet.

Kornélka! Kívánok neked minden jót,
Szilvikémnek mindig fogadj szót.
Te légy a legjobb férj a világon,
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK

 

Anya, aki csak egy van.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr64549231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koresz 2008.07.03. 07:07:12

Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is! :)
süti beállítások módosítása