margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Ádámkának

2007.12.20. 14:32

szerző: margómama versei
Él a határ szélén egy kisfiú,
neki a szeretetből sok kijut.
Elmúlt már 1-éves,
és ő a szememfénye.

Ritkán látom, de ha látom,
majd megeszem úgy imádom.
Ő az én kis unokám,
nem becézik csak ÁDÁM.

De én becézgetem,
nem tilthatják meg nekem.
Csak messziről szerethetem,
az unokámat az egyetlent.

Jön-megy, járkál a lakásban,
és beszél egyfolytában.
Igaz, nem sok mindent érteni,
de nagyon lehet őt szeretni.

Eleven egy kis portéka,
a szülőket aludni nem hagyja.
Most minden ő körülötte forog,
és a kis családom nagyon boldog.

Szeressétek a babámat,
ne csak őt,  vagy hármat.
Lilike már biztosan jön,
csak még kell egy kis idő.

Itt van a szép Karácsony,
versem nektek ajánlom.
Ádám napra Sopronba,
békességet Karácsonyra.

Boldog névnapot az ünnepeltnek,
és Kellemes Karácsonyi ünnepeket.
Ezt kívánja nektek Mama távol,
aki gondol rátok naponta vagy 100-szor.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr85270403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

patkamano 2007.12.21. 09:47:38

Kedves Mama!Köszönjük szépen a verset Ádám nevében is és mi is kívánunk neked BOLDOG KARÁCSONYT!

Koreszék 2007.12.22. 20:37:21

Ádám biztos örülni fog, ha már érteni fogja, hogy verset ír neki a mamája. Mert a szó elszáll, de az írás megmarad.

patkamano 2007.12.31. 20:54:47

Biztos lehet benne mindenki ,hogy ezeket a verseket elmentem (és valószínű ki is nyomtatom hogy olvashassák az unokák és meg legyen nekik örökre :)
süti beállítások módosítása