margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Magamról nektek

2008.01.16. 14:13

szerző: margómama versei
Hogyha újra kezdhetném,
gondolkodás nélkül megtenném.
Sok mindent másképp tennék,
s talán elégedettebb lennék.

Járhattam volna óvodába,
de  közülünk csak én nem jártam.
Később az iskolába,
oda jártam de, hiába.

Nem voltam jó tanuló,
gondoltam' ez mire való?
A számtan, a földrajz nem ment jól,
de az ének, a torna, sok mindent pótolt.

Végül a feladatot teljesítettem,
és az iskolát elvégeztem.
Korán elmentem dolgozni,
nem lehetett annyit mozizni.

Szép lassan nagylány lettem,
s többször rámtalált a szerelem.
Hogy jól döntöttem-e?
én ezt most nem részletezem.

Ha egyszer újra kezdhetném,
lehet, hogy ugyanigy tenném.
Ha a szív így diktálta,
nincs mit tenni, így jártam.

De ha mégis újra kezdhetném,
a páromra jobban figyelnék.
Vigyáznék az apára, a férjre,                                            
és tudom, hogy nem ment volna félre.

Meggondolnám kinek mit mondok,
akkor nem adnék haragra okot.
Én lennék a legjobb anya a világon,
hogy mindig érezzék a hiányom.

De ilyen vagyok,
ilyennek születtem.
Kell hozzám sok-sok türelem,
van bennem jó, rossz vegyesen.

De azért engem így szeressetek,
hisz még itt vagyok köztetek.
Mert majd hiányozni fogok,
hogyha már nem vagyok....

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr11299626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bicus 2008.01.16. 18:05:15

Nagyon tetszett! :) Egy őszinte, pozitív hangulatú, humoros, egy kissé már-már ironikus vallomás az életedről. Jót tesz szívednek-lelkednek ez az új szerepkör. Gratula!

Koreszék 2008.01.17. 20:02:30

Az ember tényleg könnyebben leír egy vallomást mint kimondjon egy mondatot! Nagyon klassz kis versike!

Kádárné Erzsó 2008.01.22. 20:11:24

Az én kis családomnak is nagyon tetszett a vers.
Szeretettel várjuk a tavaszról,virágokról és a szerelemről szóló verseidet is.
Puszka

patkáék 2008.01.23. 14:59:26

hali

Megnyugtatlak mindent jól csináltál az életedben ,(hameg valamit nem ,akkor azt elmosta mult homálya)van két gyermeked két szerető társsal,akik téged is szeretnek .ezt sokan nem modhatják el magukról,lehetőségeket adtatok az élet elkezdéséhez,ezt mi köszönjük is NAGYON.És persze te sem vagy egy elveszett ember,pedig nem könnyű neked ezt jól tudom,de ezt hozta az élet én nem csnálnám másképpen te se tedd .

u.i.:tanulj a multból készülj a jövöre és élj a mában
süti beállítások módosítása