margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Cipuskának szülinapra

2008.04.03. 11:24

szerző: margómama versei
Április-4 nagy ünnep volt rég,
és sokan emlékszünk rá még.
Lobogott a nemzeti szinű zászló,
és mozgalmi dalokat adott a rádió.

Nekünk ünnep maradt ez a nap,
hisz ekkor született meg Cipuska.
Ő  a legkisebb unoka,
és anyukánk nagyon imádta.

Eltelt azóta sok-sok év,
felnőtt gyönyörű nővé ért.
Hosszú haja hol szőke, hol barna.
Mindent elérne amit akarna.

Vágyakozik ő már egy társra,
de valahogy még nem jött el a párja.
Pedig ő a legszebb a környéken,
és nagyon bízik a jövőben.

Ha benevezne a szépségversenybe,
a nyertes biztosan ő lenne
Csak ámuldozna Fásy Ádám,
a többi cicababa láttán.

Cipuska! Most a tréfát félreteszem,
sok-sok jót kívánok Neked.
Találd meg mihamarabb a párod,
BOLDOG SZÜLINAPOT KIVÁNOK

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr61409143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cipuska 2008.04.03. 12:25:15

Nagyon szépen köszönöm e remekbe szabott verset, nagyon tetszik! Átküldtem a barátaimnak is a blogcímed és őszinte gratulációikat küldik!
Erre én csak annyit tudok mondani, hogy az én családom már csak ilyen!
Család nélkül az élet mit sem érne és azt hiszem én szerencsés vagyok ezen a téren, hogy ide születtem...
Puszi

Bohács Ágnes 2008.04.04. 16:24:17

Le vagyok döbbenve. Mindig küldesz fotóalbumokat magadról, stb....
Viszont ez a vers, ez a Margómama, nem semmi. Ez megfogott.
Elolvastam a többi verset is és teljesen meghatódtam és minden elismerésem neki. Fantasztikus és lelkileg érett asszony lehet. Neki minden jót és szépet kívánok, mert még fiatal és ne azon gondolkozzon, h hogyan kezdené újra, ha tehetné, hanem, h még most mennyi mindent megtehet, de ez rajta múlik. Erre már fel van készülve, csak nem biztos, h mer lépni, biztassátok. Megérdemli, verseiből az tűnik ki, hogy jó ember, akkor pedig megérdemli, h szép és jó dolgok érjék. Valósítsa meg mindazt, amit eddig nem mert vagy elmúlasztott. Én drukkolok neki!

margómama versei 2008.04.04. 17:15:43

Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama
süti beállítások módosítása