margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Köszöntő Ilonámnak

2008.04.21. 17:23

szerző: margómama versei

Áprilisi tréfa volt talán?
hogy megszületett a második leány.
Kicsi volt és beteges,
azt hitték a másnapot sem éri meg.

De hál' Istennek nem így lett,
köztünk van már ötvenhárom éve.
De nem haladok nagyon előre,
A 19345- nap simán megduplázódhat.

Emlékszel? Mikor elloptad a cumimat?
ami megkötve volt a nyakambam?
De te húztad, majd megfulltam,
csak az enyémet akartad.

Emlékszel? Mikor elütöttél a Wartburggal?
s te az öledbe vittél be?
Sütöttél nekem bundáskenyeret,
amit sosem felejtek el.

Emlékszel? Mikor apu főzött húslevest,
de nem ízlett senkinek.
a szánkban hortuk kifelé,
a tél kellős közepén.

Emlékszel? Mikor Péter udvarolt?
Őriztelek, kész unalom.
De anyukánk igy akarta,
kettesben titeket nem hagyhat.

Emlékszel? Az öt kis apróságra,
meg a sok-sok kiskacsára?
Szenyvízakna az udvaron,
tavasszal az orgona illatok.

De jó így a mútban elmerengni,
s egy kicsit emlékezni.
Köszönöm, hogy vagy nekem ,
az ISTEN sokáig éltessen.

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr89435688

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bicus 2008.04.21. 20:02:06

Mindenre emlékszem! Nagyon vártam már a versem. Nagyon örülök neki, nagyon találó ez is. Jó, hogy vagy nekünk! Mindig meglepsz bennünket valami jóval, kedvessel. Köszönöm.

Cipike 2008.04.22. 08:56:09

Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam. Ezért jó, hogy így meséled el nekünk, így olyan mintha mi is kicsit átélnénk.
Köszönjük Gomama!
Ilonám! Az Isten tartson meg Téged nekünk még nagyon- nagyon sokáig!
süti beállítások módosítása