margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

A lányoknak Sopronba

2008.07.10. 18:40

szerző: margómama versei

Mint már írtam júliusban van a legtöbb ünnep a családomban. Most a LILI unokámat és
Anita menyemet köszöntöm, név, és szülinap alkalomból.


Ejjj, de messze vagytok tőlem gyerekek,
az unokáimat csak messziről szerethetem.
Megszületet a hercegnő is végre,
igy teljes a család egy időre.

Kislányt vártunk nem vitás,
ebben bíztunk s megkaptuk.
Gyönyörü kék szemü kis tünemény,
karomba fogni nagy élmény.

három hónapos már a drága,
de a mama még csak kétszer látta.
Nem baj, megértem én,
hogy utazni nem nagy élmény.

Lilike most van az első névnapod,
még nem tudod de, legyen még sok.
Legyél mindig ilyen aranyos,
s rád vigyázzanak az angyalok.

Anita neked csak annyit mondok én,
bátran vállald ha a gólya jönne még.
Ne járj úgy ahogy én jártam,
már sajnálom hogy nem szültem még hármat.

Közeleg a te szülinapod is,
lazits és pihenj egy kicsit.
Hisz van egy szerető párod,
aki igazi családanyára vágyott.

Te vagy ki az életeket adtad,
és boldogságot a fiamnak.
örülök hogy te lettél a menyem,
és az unokákat főleg neked  köszönhetem.

Kívánok nektek jó egészséget,
szeretetet s békességet.
Még sok-sok ünnepet,
a JÓISTEN legyen veletek.


 




 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr54562622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2008.07.11. 19:07:22

Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is láthatod a "hercegnő"-t:)Puszi!
süti beállítások módosítása