margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Ilonámnak

2007.11.11. 09:22

szerző: margómama versei
Ezt a verset azért kapja az én testvérem, mert mindíg. minden versemet megdicsérte. Ezért ajándékba kapja ezt a verset.


53. évében jár,
ő az én Ilonám.
Komaasszonyom és szomszédom,
a férje az én sógorom.

Szépen élünk egymás mellett,
körülbelül 30-éve.
Jóban, rosszban együtt vagyunk,
és egyben van az udvarunk.

Kimért és egyenes nő,
de Péter a fejére nő
Inkább választja a hallgatást,
mint a családi vitát.

Nem tehet ő róla,
hisz ezt örökölte.
Az anyukánk volt ilyen,
irigylem is érte.

4 unokában gyönyörködik,
hogy távol vannak szomorkodik.
Igaz! gyakran hazajönnek,
széjjel is hagynak szinte mindent.

De ő szívesen takarít,
a gyerekek után bármit.
Nagyon imádja őket,
egytől-egyig mindet.

Lelkes ő a Bankszakmában,
sokan keresik őt napjában.
Hol itthon, hol az irodában,
s vigan szaladgál a Fordjával.

Ő az én nővérem,
akire bizony felnézek.
Bárcsak én lehetnék ilyen,
de nem mi választjuk génjeinket.

Ilonám ezt a verset azért kaptad tőlem,
mert én nagyon szeretlek téged.
Igaz! én ezt sose mondtam,
de leírom , - igy gondoltam.

Leírom, mert így könnyebb elmondani,
hogy nélkületek nem tudnék létezni.
Köszönöm hogy együtt építkeztünk,
és azt, hogy ezt együtt élvezzük.

Kívánom, hogy sokáig legyen így,
és azt is, hogy mindenki legyen rám irígy.
Mert senkinek sincs ilyen testvére,
csak nekem már 51-éve.




4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr11225025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bicus 2007.11.11. 09:43:56

Nagyon meghatódtam. Ilyen szépet még nem írt rólam senki. Mindezt versben!? Nagyon-nagyon köszönöm!!!
Ui.: Sosem bántam meg, hogy együtt építkeztünk!

Koreszék 2007.11.11. 15:42:28

Nagyon megható és kis szép a versed.Végre Ilona is megkapta amire régóta vágyott. :)
Puszi!

Jucus (nagy) 2007.11.11. 18:17:48

Szia Gogesz! Gratulálok! Jól sikerült, sokat mondó sorok! Puszi: Judit

patkamano 2007.11.12. 09:14:13

Mama!Büszkék vagyunk rád,csak így tovább!
süti beállítások módosítása