margómama

Sziasztok! Szüli- és névnapi verseket írok. Barátaim beszéltek rá, hogy tegyem közzé blogban. Hát meglátjuk, hogy tetszenek -e??????????

Friss topikok

  • Vajda Noémi: Fodor Emese: Szeretném, ha szeretnél ... (2008.07.29. 03:01) Ibolyanéninek
  • Anita: Mama!Köszönjük,hogy gondoltál ránk és ilyen szép verset írtál nekünk.Nemsokára harmadjára is látha... (2008.07.11. 19:07) A lányoknak Sopronba
  • Koresz: Köszönöm szépen Anci, nagyon aranyos vagy! Szilvia nagyon helyeselt az utolsó előtti mondatnál is!... (2008.07.03. 07:07) Kornélkának
  • Cipike: Igaz, bár én nem emlékszem ezekre, mert hát hogy is emlékezhetnék, amikor én még sehol sem voltam.... (2008.04.22. 08:56) Köszöntő Ilonámnak
  • margómama versei: Köszönöm szép szavaidat, és a biztatásodat. üdv Margómama (2008.04.04. 17:15) Cipuskának szülinapra

Zsazsának

2007.08.23. 16:49

szerző: margómama versei
Ezt a verset drága kis unokahugomnak irom, akit nagyon szeretek, szülinapra kapja.
 

 


Az igazolványában Veronika
de messze áll még tőle az erotika
Kicsi lány még, várja az iskola,
és szívesen jár oda.

Kedves, derűs, vidám
neki minden bók kijár.
Kitünik az osztályban,
mindenkit elver hosszában.

Szülei, testvére, szereti
amit ő szivesen engedi
Bal kezével hibátlanul ollózik
otthon szívesen dolgozik

Mindegy neki, hogy kopasztás,
vagy épp takarítás,
de nyáron jön a nyaralás,
amire szívesen harap rá

Zsazsa ő már egy kész nő!!!
csinos kedves ő
Színesekbe öltözködik,
és tükör előtt fésülködik.

Nem mindegy, hogy milyen a haja
ettől van mindenféle baja.
Nagy lány már ő emberek,
már nem fogja a kezemet.

Se nem felnőtt,
se nem gyerek
Higyjétek el nekem,,
hogy ez a legszebb az életben

Most köszöntelek téged,
bánat sose érjen.
Mert én szeretlek téged,
amíg csak élek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://margomama.blog.hu/api/trackback/id/tr17147112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nádró Veronika 2007.08.23. 17:05:50

Szia Gogesz!

Nagyon szépen köszönöm a verset.Örülök neki és arról meg ne feledkezz lassan a névnapom is eljön és remélem akkor sem feledkezel meg rólam.

Zsazsa

Cipike 2007.08.23. 19:35:27

El vagyok ájulva!!! Nekem vannak a legszuperebb nagynénéim, azt hiszem ezt mostmár hivatalosan is kijelenthetem! Csak így tovább és ne csak verseket, mindent írj!
Puszi
süti beállítások módosítása